saltar al contingut principal
Cercar
URV

Àmbits de treball / Areas of interest: Departament de Gestió d'Empreses


Dades actualitzades a: 31/05/2019

Departament de Gestió d'Empreses

Paraules Clau / Keywords
  • Competitivitat empresarial
  • Comportament del consumidor
  • Comptabilitat de gestió d'hotels
  • Economia del sector turístic
  • Economia sectorial
  • Empresa
  • Estrategia
  • Management
  • Marketing turístic
  • Organitzacions
  • Qualitat
  • Recursos humans
  • Sociología
  • Sociología de las organizaciones
  • Sociología del desarrollo
  • Turisme
Linies de Recerca / Research lines
  • Administració general d'empreses i organitzacions
  • Agents de la funció de rrhh (comandaments intermitjos, outsourcing, alta direcció)
  • Alteració de la informació comptable
  • Anàlisi competitiu de clústers empresarials
  • Anàlisi d'estats financers
  • Anàlisi de la rendibilitat i dels factors clau d'èxit d'empreses espanyoles internacionalitzades, especialment a xina.
  • Anàlisi financera sectorial, especialment centrada en el sector hoteler i de transport aeri.
  • Anàlisi i re-definició del model de negoci
  • Anàlisis de la incidència del medi ambient en l'àmbit econòmic i empresarial.
  • Aplicació de la teoria d'opcions a la valoració d'empreses i selecció de projectes d'inversió
  • Automatització de serveis
  • Canvis en l'estructura social i noves formes de desigualtat
  • Ciutadania, democràcia i noves formes de governabilitat
  • Comportament del consumidor
  • Comportament organitzatiu
  • Comptabilitat de gestió d'empreses turístiques
  • Comptabilitat turística
  • Consum d'oci i cultura (cultura, turisme, esport i recreació)
  • Creació d'empreses
  • Creació d'empreses turístiques
  • Cultura organitzativa
  • Direcció d'operacions: producció, servucció, logística i qualitat
  • Direcció de recursos humans
  • Direcció estratègica
  • Direcció estratègica i anàlisi competitiva d'empreses i clusters
  • Divulgació de la informació comptable
  • Economia del medi ambient
  • Economia del sector turístic
  • Eethics and social ict
  • Egovernment
  • Ehrm
  • Elearning
  • Emprenedoria i creació d'empreses
  • Estils de direcció, lideratge i gestió de grups i equips
  • Estratègies competitives
  • Estratègies corporatives
  • Estratègies de creixement: expansió, diversificació, cooperació i internacionalització
  • Estratègies tecnològiques i gestió de la innovació
  • Estudis de gènere. sociologia del gènere
  • Estudis dels procesos de globalització
  • Formes organitzatives: anàlisi de l'estructura organitzativa
  • Gestió d'empreses d'oci (segons tipologies i formes d'empresa)
  • Gestió de parcs tèmàtics
  • Gestió de pimes i empreses familiars
  • Gestió del coneixement
  • Gestió del coneixement i aprenentage organitzatiu
  • Gestió per competències
  • Govern corporatiu: anàlisi i gestió de grups d'interès (stakeholders)
  • Habilitats directives
  • Harmonització internacional
  • Incidència de les crisis en l'evolució de l'spread com a mesura del risc dels mercats
  • Indústries culturals i empreses del sector de l'oci
  • Informació comptable sobre el capital intel·lectual
  • Informació per a la presa de decisions empresarials, en base a indicadors de gestió i anàlisis de dades comptables
  • Innovació i noves tendències en la indústria de l'oci
  • Investigació de mercats i màrqueting estràtegic
  • L'anàlisi dels mercats de deute públic en especial a la ue i llatinoamèrica.
  • La comunicació de les responsabilitat social de l'empresa
  • La formació en l'àmbit de la responsabilitat social, sostenibilitat i ètica empresarial
  • La problemàtica de l'anomenat `pecat original' en les emissions de deute públic dels països emergents
  • La responsabilitat social a les universitats
  • La responsabilitat social/sostenibilitat com a factor de competitivitat en les organitzacions
  • Logística integral
  • Marketing intern
  • Marketing turístic
  • Metodologia qualitativa: caqdas i eines multimèdia per a l'estudi de l'oci
  • Modelització de variables econòmiques i financeres mitjançant: teoria del caos, teoria de la informació, fuzzy sets i xarxes neuronals artificials.
  • Noves formes d'oci digitals: internet, multimèdia i cibersocietat
  • Orientació al mercat
  • Promoció turística
  • Qualitat
  • Relació en els preus del mercat de futurs i el mercat al comptat
  • Responsabilitat social i ètica empresarial
  • Revenue management
  • Sector call centers
  • Societat del coneixement i noves tecnologies
  • Sociologia de l'educació
  • Sociologia de l'empresa i de les organitzacions
  • Sociologia de la immigració
  • Sociologia de la joventut
  • Sociologia del medi ambient
  • Sociologia del treball
  • Sociologia del turisme
  • Transport aeri, infrastructures i turisme
  • Turisme responsable y sostenible
  • Ètica en els negocis i responsabilitats social corporativa