FINANÇAMENT: MOBILITAT INTERNACIONAL PER ESTUDIS 2023-24 (Programa Erasmus+) Extraordinària de Màster

Consulta la convocatòria per saber el detall dels ajuts que s'expliquen aquí i la forma de pagament i les condicions per rebre els pagaments.

L'assignació dels ajuts resta condicionada a la disponibilitat de fons.

Ajuts Programa Erasmus+ Studies

1. Complement URV (fons provinent de la URV)

El Complement URV consta d'un únic concepte, establert en un import fix, idèntic per a tots els/les beneficiaris/àries de 100€.

2. Ajut Erasmus+ Studies (fons provinent del SEPIE)

2.1 AJUT A L'ESTADA

L'import total adjudicat dependrà de la durada real de l'estada que es calcularà per dies, tenint en compte els mesos amb una durada estàndard de 30 dies.

El màxim de mesos finançats inicialment és de 7 mesos, però pot variar segons la disponibilitat de fons.

Grup del país de destí

País de destí

Import Beca Erasmus+ Estudis

Grup 1 - Països considerats com a cost de vida alt

Dinamarca, Finlàndia, Irlanda, Islàndia, Liechtenstein, Luxemburg, Noruega, Suècia, Regne Unit i Suïssa.

310€/mes*

Grup 2 - Països considerats com a cost de vida mitjà

Alemanya, Àustria, Bèlgica, França, Grècia, Itàlia, Malta, Països Baixos, Portugal, Xipre, Andorra.

260€/mes*

Grup 3 - Països considerats com a cost de vida inferior

Bulgària, Croàcia, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Hongria, Letònia, Lituània, Polònia, República de Macedònia, República Txeca, Romania, Turquia.

210€/mes*

* Ajut estudiants amb menys oportunitats: Es suma 250€ als imports base de la beca als estudiants amb menys oportunitats segons les condicions que es recullen a la convocatòria i que ho justifiquin degudament abans d'iniciar la seva estada.

1.2 AJUT AL VIATGE ECOLÒGIC

Els estudiants que acreditin que realitzen un desplaçament ecològic poden rebre un complement de 50€ i fins a 4 dies addicionals de l'ajut a l'estada, depenent de la durada del viatge justificat.

Es considera viatge ecològic quan el tram principal del desplaçament es realitzi amb mitjans de transport amb baixes emissions, per exemple autobús o tren.