FINANÇAMENT ERASMUS 2022-23

Ajut Programa Erasmus+ Estudis

L'assignació dels ajuts resta condicionada a la disponibilitat de fons.

S'efectuaràn 2 pagaments: el 70% al començar la mobilitat i la resta al finalitzar l'estada (consulta la convocatòria per saber les condicions per rebre els pagaments).

Ajut a l’estada

Els imports de les beques Erasmus es distribuiran depenent del país de destí de la mobilitat.

Grup de països segons cost de vida Import ajut Erasmus Estudis Import ajut Erasmus Estudis + ajuda addicional*

Grup 1 - cost de vida alt:

Dinamarca, Finlàndia, Irlanda, Islàndia, Liechtenstein, Luxemburg, Noruega, Suècia

310€/mes  560€/mes

Grup 2 -cost de vida mitjà:

Alemanya, Àustria, Bèlgica, Espanya, França, Grècia, Itàlia, Malta, Països Baixos, Portugal, Xipre

260€/mes  510€/mes

Grup 3- cost de vida inferior:

Bulgària, Croàcia, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Hongria, Letònia, Lituània, Macedònia, Polònia, Romania, República Txeca, Sèrbia, Turquia

210€/mes  460€/mes

*AJUDA ADDICIONAL: Es suma 250€ als imports base per aquells estudiants:

beneficiaris d'una beca de Règim General del MECD durant el curs 2020-21,

- que tinguin condició de refugiat o sol·licitants de protecció internacional,

- que tinguin acreditada una discapacitat amb un grau igual o superior al 33%.

Ajut al viatge ecològic

En el cas que l’estudiant justifiqui que ha realitzat un VIATGE ECOLÒGIC cap o des de la institució d’acollida tindrà dret a rebre 50 € i fins a 4 dies addicionals a l’ajut de l’estada, depenent de la durada del viatge justificat.

Es considera viatge ecològic quan el tram principal del desplaçament es realitzi amb mitjans de transport amb baixes emissions, per exemple autobús o tren.

Complement URV al programa Erasmus+

Concepte Import
Complement URV 100€ (pagament únic)

Es rep a l'inici de la mobilitat, juntament amb l'import corresponent de la beca Erasmus+.

L'assignació dels ajuts resta condicionada a la disponibilitat de fons.

'variable_pujar'