Cercar

Justificant del pagament de la matrícula

Unitat de gestió Servei de Gestió Acadèmica
Sol·licitud Quan es rebi la petició d’aquest document per part de l’estudiant, s’envia correu electrònic a gestiodepagaments@urv.cat per sol·licitar-ho, adjuntant el rebut de la matrícula de l’estudiant i especificant la llengua en què s’ha d’expedir.
En cas que el justificant s’hagi de fer a nom d’una empresa/institució, també s’adjuntarà el document que acrediti el pagament per part de l’empresa/institució.
Contingut Constància de l’ingrés de l'import total de la matrícula de l'estudiant, data de l’abonament de la mateixa i estudis en els que l’ha formalitzat oficialment. En cas que el justificant es faci a nom de l’empresa/institució, també hi constaran les dades de l’empresa/institució.
Llengua Català, castellà i anglès
Mitjana expedient No consta
Signatures (titulars) Cap del Servei de Gestió Acadèmica
Cost No s'aplica cap preu.
Com s’expedeix? Manualment des del Servei de Gestió Acadèmica, un cop expedit, s’envia l’original per correu intern a la SGAC per lliurar-lo a l’estudiant.

A nom de l’estudiant

A nom de l’empresa/institució