Legalització de programes d'assignatures i plans d'estudis

• CONCEPTE: És la certificació, a través de l'organisme competent, de la validesa i autenticitat dels programes de les assignatures cursades i superades per l'estudiant/titulat a la URV, que han de tenir efectes a l'estranger, així com del pla d'estudis seguit.

Tràmits de la sol·licitud

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

Què

• Els programes de les assignatures, que a la URV tenen el format de Guia Docent.
  • El pla d'estudis cursat

En el moment en què ho requereixi.

On

A la seu del registre auxiliar que correspongui a la Secretaria de Centre/Campus on es realitzen o on es van realitzar els estudis.

Com

Presentant la documentació següent:

Cost

La prestació d'aquest servei comporta el pagament de la taxa corresponent

Resolució de la sol·licitud

El/la degà/ana i/o director/a del centre.

En el termini màxim de dos mesos des de la presentació de la sol·licitud.

S'ha de tenir en compte que el mes d'agost es considera inhàbil.

Com

Des del deganat / la direcció del centre

1. Es recopilaran en llengua castellana les guies docents de les assignatures cursades i superades a la URV.
  2. S'obtindrà el pla d'estudis seguit, a través de la publicació al BOE, llevat en el cas de Màsters universitaris, regulats pel RD 56/2005, que es farà a través del document que s'ha preparat a aquests efectes.
  • S'enquadernaran, se segellaran totes les pàgines i es numeraran.
  • S'inclourà una certificació del degà/ana/director/a de centre, signada de manera original amb antesignatura, donant fe que els programes / pla d'estudis són els impartits en el centre esmentat, i que han estat superats per la persona interessada. S'especificarà el nombre de pàgines de què consta el document que recull els programes / pla d'estudis.
  • La signatura ha d'estar reconeguda al Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. No es poden signar per ordre, delegació de signatura o absència.

Des de la secretaria del centre

• Es generarà la taxa corresponent i es lliurarà a l'estudiant.
  • Es lliurarà a l'estudiant la documentació, un cop l'estudiant hagi abonat l'import de la taxa generada prèviament.

L'estudiant

Observacions

Si un estudiant vol acreditar assignatures superades en diferents ensenyaments, les sol·licituds s'hauran de presentar separadament.