Certificat que acrediti les dades sobre l'estada en pràctiques

• Concepte: Acreditació d'informació específica sobre les pràctiques curriculars realitzades per l'estudiant en el seu pla d’estudis

Unitat de Gestió

• Secretaria de Gestió Acadèmica de Campus/Centre: presentació de sol·licitud i lliurament del certificat.

• Oficina de Suport al Deganat/Direcció: emissió del certificat.

Sol.licitud

A travès del tramitador

Si l'estudiant no té accés al tràmit en línia, podrà presentar la sol·licitud a la seu del registre auxiliar que correspongui a la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre on es realitzen o es van realitzar els estudis (si s'escau, caldria presentar també l'original i fotocòpia del document que acrediti algun tipus d'exempció (família nombrosa, etc.).

És convenient que l’estudiant , abans de demanar el certificat, comprovi si les dades que requereix figuren en el conveni específic de pràctiques que es va signar en el seu moment.

Si l’estudiant no disposa d’una còpia del conveni, la secretaria ho traslladarà a l’Oficina de Suport al Deganat que comprovarà si el conveni inclou les dades sol·licitades; en cas afirmatiu es facilitarà una còpia del conveni a l’estudiant. En cas contrari s’iniciaran les gestions per a l’elaboració del certificat.

Contingut

-Dades personals

-Dades de la titulació

-Denominació de l'assignatura amb la seva tipologia, nombre de crèdits.

-Centre/Institució on es van realitzar les pràctiques, curs acadèmic i període

Llengua

Català, castellà

Mitjana expedient