Acreditació de la mitjana de la promoció de l'estudiant

Unitat de Gestió Servei de Gestió Acadèmica de Campus
Sol.licitud A travès del tramitador
Si l'estudiant no té accés al tràmit en línia, podrà presentar la sol·licitud a la seu del registre auxiliar que correspongui a la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre on es realitzen o es van realitzar els estudis (si s'escau, caldria presentar també l'original i fotocòpia del document que acrediti algun tipus d'exempció (família nombrosa, etc.).
Contingut Nom i cognoms de l’estudiant, estudis superats, nota mitjana de l’expedient, data d’abonament dels drets d’expedició del títol. Acreditació del número d'alumnes de la promoció que van finalitzar estudis el mateix curs, nota mitjana de la promoció i posició que ocupa l'estudiant.
Llengua Català, castellà i anglès
Mitjana expedient

0-10

La mitjana de l’estudiant s’obté directament  del seu expedient i l’ha mitjana de la promoció l’ha de calcular el SRI i TIC

Signatures (titulars) El/la cap de la Secretaria/Responsable de la Unitat de Gestió d'Expedients i Títols
Cost El preu de la taxa d'expedició de certificació acadèmica que estableix el Decret de preus.
Com s’expedeix? Manualment, d’acord amb el model establert