Cercar

Acreditació del lloc que ocupa la mitjana de l’estudiant respecte a la resta de titulats de la seva promoció

Unitat de Gestió Servei de Gestió Acadèmica de Campus
Sol.licitud A travès del tramitador
Si l'estudiant no té accés al tràmit en línia, podrà presentar la sol·licitud a la seu del registre auxiliar que correspongui a la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre on es realitzen o es van realitzar els estudis (si s'escau, caldria presentar també l'original i fotocòpia del document que acrediti algun tipus d'exempció (família nombrosa, etc.).
Contingut Nom i cognoms de l’estudiant, estudis superats, curs de finalització dels estudis, mitjana de l'expedient, data d'abonament dels drets d'expedició del títol, nombre d'estudiants que van finalitzar els estudis al mateix curs i lloc que ocupa l'estudiant, atenent a la seva mitjana.
Llengua Català, castellà i anglès
Mitjana expedient 0-10
Signatures (titulars)
El/la cap de la Secretaria/Responsable de la Subunitat de Gestió d'Expedients i Títols
Cost El preu de la taxa d'expedició de certificació acadèmica que estableix el Decret de preus.
Com s’expedeix? Manualment , d’acord amb el model establert