Publicacions URV

Convocatòria Eina-e

L'objecte d'aquesta convocatòria és editar materials docents en català que publicarà el segell editorial Publicacions URV. Els destinataris són els membres de la comunitat universitària de la URV, que poden presentar-s'hi en col·laboració amb personal d'altres universitats.

Els textos han d'estar associats a assignatures impartides a la Universitat, amb una extensió entre 25 i 300 pàgines (de 2.100 caràcters cadascuna o l'espai equivalent en quadres o gràfics). Les obres es publicaran en accés obert dins de la col·lecció Eina-e, i respecte als drets d'autor s'aplicarà allò que disposa la legislació vigent i les normes pròpies de la URV.

Per fer la sol·licitud cal emplenar el formulari d'encàrrec de correccions i traduccions del Servei Lingüístic i de Publicacions, indicant a l'apartat d'observacions que es tracta de la convocatòria Eina-e. Cal adjuntar la versió definitiva de l'obra i seleccionar el tipus d'encàrrec com a correcció en català.