Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques - 10a edició
Professorat
Dr. Salvador Anton Clavé
Coordinador del màster
“ Com a coordinador del màster m'interessa, sobretot, poder articular un pla d'estudi i un equip docent que plantegi als estudiants instruments per a l'anàlisi i la intervenció que tinguin en compte la complexitat de les destinacions turístiques i de la seva governança. Són especialment significatives les oportunitats i els reptes relacionats amb la triple transició ecològica, social i digital, la preservació de la identitat i la creativitat i l'adaptació als canvis competitius i de mercats en un context d'increment del paper del lleure, l'entreteniment i el temps d'oci. Tindrem en compte tant el context de les destinacions catalanes com casos i experiències internacionals.”
-
Sr. Giovanni Cavalli
MBA a la Johnson and Wales University (EE.UU.)
Director General del grup Ohtels a Catalunya.
Doctorand en el programa de Turisme i Oci de la URV.
“En més de 20 anys d'experiència en la indústria del turisme a nivell internacional, he estat profundament implicat en el desenvolupament d'estratègies de màrqueting turístic, amb un llarg registre d'èxits. Les destinacions amb les que he col·laborat han assolit millores constants gràcies a innovacions de producte i a un entorno de forta col·laboració. El meu objectiu en aquest Màster és compartir aquesta experiència empresarial en el món real i proporcionar la base teòrica necessària per a sustentar-la.”
-
Dra. Ercilia García
Catedràtica Serra Húnter del Departament de Gestió d'Empreses de la URV.
Doctora en Economia d'Empresa per la Universitat de Santiago de Compostela.
Vicerectora de Personal de la URV.
“La creativitat i la innovació es configuren com elements clau en el desenvolupament i en la sostenibilitat competitiva de les destinacions turístiques. Des d'aquesta perspectiva, i amb enfocament teòrico-pràctic, s'introdueix als futurs gerents de destinacions en la comprensió dels processos d'innovació, les pràctiques facilitadores i el rol dels agents i institucions en el que la innovació té lloc. Els continus canvis disruptius de caràcter tecnològic i social constitueixen un constant desafiament, però també una font d'oportunitats i avantatges competitives que un bon gerent ha de ser capaç d'identificar i potenciar. Aquest és el principal objectiu de l'assignatura que imparteixo en el Màster.”
-
Dr. Antonio Paolo Russo
Doctor en Economia (Universitat Erasmus de Rotterdam, Holanda).
“El futur del turisme depèn de la nostra expertesa per gestionar i planificar una destinació, i això implica noves eines i coneixements. El nostre objectiu és formar professionals que puguin dur a terme aquesta feina.”
