saltar al contingut principal
Cercar
URV
Màsters > Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques

Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques - 2a edició

Durada
60 ECTS
Places de nou ingrés
25
Modalitat
Semipresencial
Idioma d'impartició
Anglès: assignatures obligatòries i especialitat en Gestió i Governança de Destinacions. Castellà: especialitat en Màrqueting i Branding de Destinacions
Horari

L’horari de les classes presencials (2n quadrimestre) serà de dilluns a divendres, de 16 a 20.30 hores.

Data d’inici i final de la docència

D’octubre del 2018 a setembre del 2019

Coordinació acadèmica
Dr. Antonio Paolo Russo
Centre de la URV
Facultat de Turisme i Geografia (URV)
Preu
2.913€

Oficina d'Atenció al Màster
977 77 99 44
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat

Aquest Màster et forma com a professional i investigador amb coneixements avançats en la gestió estratègica i màrqueting de destinacions i territoris turístics. El programa desenvolupa especialment la capacitat d'innovació i lideratge per al desenvolupament competitiu i sostenible de l'activitat turística, a partir del reconeixement de la seva complexitat i transcendència econòmica, social i cultural.

El programa d'estudis del Màster universitari en Gestió de Destinacions Turístiques abraça el coneixement conceptual, analític, i crític sobre la gestió, planificació i governança de les destinacions i la seva promoció i comunicació enfront de les grans tendències que defineixen l'evolució present i futura de l'oci i de la mobilitat, tant a l’àmbit productiu-empresarial com a fenomen social.

Get top training as a contemporary tourism destination manager

  • AQU Gestió de destinacions turístiques

Institucions col·laboradores

  • Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci
  • Federació d'Empresaris d'Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT)
  • Patronat de Turisme de la Costa Daurada
  • Agència Catalana de Turisme