saltar al contingut principal
Cercar
URV

Atenció a l'estudiant: suport informàtic


Preguntes més freqüents

  • Em surt l'error "No hi ha plans matriculables".

Verifiqueu el període en què us heu de matricular. Si ja us heu matriculat i voleu tornar a entrar a la matrícula per alguna raó, només podeu fer-ho a partir de les 16 h.

  • L'alumne s'està matriculant en una altra sessió.

Si us surt aquest missatge, espereu 30 minuts i torneu a intentar-ho. En cas que no se solucioni, truqueu a la secretaria del vostre centre.

  • El sistema no reconeix el meu DNI i clau d’accés.

Truqueu a la secretaria per verificar les vostres dades.

  • Com puc fer modificacions de matrícula?

Dins dels cinc dies següents a la matrícula podeu modificar-la simplement tornant a entrar al sistema i fent-hi els canvis que necessiteu. Les modificacions només es poden fer a partir de les 16 h.

  • No surt l’assignatura en què em vull matricular.

Truqueu a la secretaria per verificar-ho.

  • No queden places lliures de l’assignatura en què em vull matricular.

Si es tracta d’assignatures troncals o obligatòries, truqueu a la secretaria per arreglar-ho. Si són assignatures optatives o crèdits lliures, no us hi podeu matricular.

  • No puc fraccionar el pagament de la matrícula.

Hi ha un import mínim de la matrícula a partir del qual es pot fraccionar el pagament. Si no arribeu a aquest import, no es pot fraccionar. Per conèixer aquest import consulteu la normativa o truqueu a la secretaria.

En cas que us sorgeixi algun dubte exclusivament tècnic abans i durant el procés d’automatrícula per internet, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres:

- Adreça de suport: automatricula@urv.cat

Abans d'enviar un missatge electrònic, comproveu que el vostre equip disposa dels requeriments informàtics necessaris i que teniu el navegador configurat de forma adient.

Per a consultes de tipus acadèmic o de funcionament de l'aplicació, truqueu a la secretaria del vostre centre.