Oferta código PR2025-50
Oferta de prácticas extracurriculares, con anexo a un convenio de cooperación educativa, dirigida a estudiantes con matrícula vigente de grado, con mínimo 120 créditos superados, o estudiantes con matrícula vigente de máster.
- Empresa: Juvé & Camps
- Población: Sant Sadurní d’Anoia
- Número de plazas: 1
- Titulación: Relaciones Laborales
- Horario: de lunes a viernes, 4 horas al día
- Ayuda económica: 8 €/hora
- Incorporación: inicio noviembre 2025 hasta finalización de las horas disponibles
Objetivos:
Durant les pràctiques, l'estudiant podrà conèixer de primera mà el funcionament integral d'un departament de Recursos Humans, participant en tasques relacionades amb la gestió administrativa, el suport als processos de selecció, la formació i altres projectes de desenvolupament de persones.
Actividades:
Tasques generals de suport al departament
Donar suport administratiu en la gestió de documentació laboral (contractes, altes, baixes, annexos, etc.).
Actualitzar i mantenir bases de dades de personal i arxius digitals.
Elaborar i revisar documents interns (comunicacions, informes, quadres de seguiment).
Atendre consultes internes bàsiques del personal, sota supervisió.
Selecció de personal
Publicar ofertes de treball en portals i xarxes professionals.
Fer una primera revisió de currículums i col·laborar en el cribratge de candidats.
Donar suport en la coordinació d'entrevistes i proves de selecció.
Participar en la gestió de la base de dades de candidats.
Formació i desenvolupament
Col·laborar en la planificació i organització de cursos o sessions formatives internes.
Actualitzar el registre de formacions i certificats del personal.
Donar suport logístic (convocatòries, inscripcions, avaluacions de satisfacció).
Gestió administrativa i laboral
Recolzar en el control d'assistència, vacances i absències.
Ajudar en la preparació de documentació per a nòmines o auditories internes.
Participar en la digitalització i classificació de documents laborals.
Comunicació interna i clima laboral
Donar suport en la redacció i difusió de comunicacions internes.
Col·laborar en activitats de benestar o esdeveniments corporatius.
Recolzar la recollida i anàlisi de dades d'enquestes internes.
