Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

Campus d'Excel·lència Internacional - Universitat Rovira i Virgili - Tarragona - Espanya

Portada > Gestió Acadèmica > Tràmits administratius > Endarreriment al setembre de l’acta de les assignatures Treball Fi de Grau i Pràctiques Externes

Gestió Acadèmica

Endarreriment al setembre de la segona convocatòria/convocatòria única de les assignatures Treball Fi de Grau i Pràctiques Externes

• CONCEPTE: procés a través del qual l’estudiant sol·licita ser avaluat i que consti la qualificació en acta al mes de setembre de l’assignatura de Treball de Fi de Grau i/o Pràctiques Externes.
Tràmits per sol·licitar-ho

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.
On A la seu del registre auxiliar que correspongui a la Secretaria de Centre/Campus on es realitzen els estudis.
Quan Període únic: des del dia de la matrícula fins a al 20 de maig
Com

Presentant la documentació següent:

Cost La sol·licitud d'aquest tràmit no té cap cost.
Observacions

No es pot sol·licitar l'endarreriment de l'acta si ja s'han qualificat les dues convocatòries de l'assignatura.

Resolució de la sol·licitud
Qui El o la cap de secretaria.

Com a màxim 5 dies després de finalitzar el termini.

Com
  • Es lliura la notificació de la resolució corresponent a la persona interessada.
  • S'actualitza automàticament l'expedient de l'estudiant amb el canvi de convocatòria a l’acta.
Observacions Si l’estudiant no supera l’assignatura en aquesta convocatòria (setembre), s’hi ha de tornar a matricular el curs següent, amb les implicacions econòmiques que aquest fet suposi.