Documentació de nou accés - Doctorat

Els candidats preinscrits en un programa de doctorat que hagin pujat al gestor documental la documentació necessària per a l'accés i l'admissió amb els requisits exigits i que estiguin en condicions de formalitzar la matrícula, han de presentar a la secretaria de centre/campus els documents originals següents:

DOCUMENTACIÓ QUE HAN D'APORTAR TOTS ELS DOCTORANDS (llevat dels titulats URV):
  • Document d’identitat en vigor:
    • Estudiants de nacionalitat espanyola: no cal aportar el document d’identitat perquè la URV el validarà consultant-lo a l’administració corresponent amb la interoperabilitat.
    • Estudiants estrangers d'un estat membre de la Unió Europea: cal adjuntar original i fotocòpia, o fotocòpia compulsada, del document nacional d'identitat del seu país, passaport o NIE, que no pot haver superat la data límit de validesa.
    • Estudiants estrangers de països de fora de la Unió Europea: cal adjuntar original i fotocòpia, o fotocòpia compulsada, del passaport o NIE, que no pot haver superat la data límit de validesa.
  • Documents acadèmics acreditatius:

Títol/s d'accés al doctorat

• Titulats d'universitats estatals: no és necessari aquest document perquè la URV el verifica a través del registre de títols del Ministeri corresponent. En cas que la Universitat no el pugui verificar, es farà una consulta interna o es reclamarà al candidat o candidata el justificant d'haver-ne pagat els drets d'expedició (l'original i la fotocòpia o fotocòpia compulsada).

• Titulats d'altres països: original i fotocòpia o fotocòpia compulsada. En aquests casos, cal que els documents compleixin els requisits següents:
      • Estar traduïts oficialment al català o al castellà (segons les instruccions MAEC), excepte aquells emesos originalment en anglès o els traduïts oficialment a aquest idioma per traducció legalitzada, si escau.
      • Estar legalitzats, excepte si el títol d'accés s'ha obtingut en un estat membre de la UE, signant de l'Acord sobre espai econòmic europeu o d'un acord bilateral amb la UE.

• Altres documents, si escau, específics de cada programa de doctorat.

En el cas dels documents que es poden presentar compulsats, s'han de seguir les instruccions establertes per la Secretaria General de la URV.

ALTRA DOCUMENTACIÓ:
  • Família nombrosa: original i fotocòpia o fotocòpia compulsada del títol de família nombrosa, que ha d'estar vigent a l'inici de la prestació de l'activitat acadèmica.
  • Víctimes d'actes terroristes, víctimes de violència masclista en l'àmbit de la parella, fora de l’àmbit de la parella o amb discapacitat igual o superior al 33%: original i fotocòpia o fotocòpia compulsada de la documentació acreditativa d'aquestes condicions.
  • Persones beneficiaris/àries de la prestació d'ingrés mínim vital: original i fotocòpia de la documentació acreditativa d'aquesta condició.

TINGUEU EN COMPTE QUE:

• Els doctorands estrangers que hagin de fer qualsevol transacció econòmica (p.ex. sol·licitar beca), han de disposar de número d’identificació d’estrangers (NIE) i l’han d’aportar. Durant els estudis a la URV constarà com a document identificatiu aquest NIE.

• Les condicions que donen dret a exempció d’import/s en la matrícula s’han de complir a la data d’inici de la prestació de l’activitat acadèmica (1 d’octubre de 2024), amb independència de la data de matrícula.