Universitat Rovira i Virgili. La universitat pública de Tarragona

CEICS

Portada > Senderisme

Senderisme

El riu Montsant. De Sant Antoni al pantà de Margalef



Dificultat: Apta per gent acostumada a caminar. Vàlid per a nens molt acostumats a caminar per la muntanya, a partir de 12 anys.

Distància total: 14 km aprox.

Desnivell acumulat: 100 m aprox.

Temps previst de caminar a ritme suau (sense comptar descansos): 4h.

Itinerari: Ermita Sant Antoni (Ulldemolins) – Cadolles Fondes – Ermita de Sant Bertomeu – Aiguabarreig – Mas de Soleràs – Pantà de Margalef.

Excursió al llarg del curs del riu Montsant, des d’Ulldemolins fins a Margalef. Durant el trajecte ens meravellarem amb les formes capritxoses que el riu ha modelat al llarg de milers d’anys a les roques al Congost de Fraguerau. Després de fer la visita obligada a l’ermita de Sant Bartomeu descendirem zigzaguejant vora el riu entre salzes, pollancres i freixes.

Una excursió magnífica per descobrir un dels racons més màgics del Parc Natural de la Serra de Montsant.

Per accedir al mapa del recorregut cliqueu aquí.

Fotografies de la sortida



Informació

© 2008 Universitat Rovira i Virgili