CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia

• 10 de febrer de 2021

Nova guia del CRAI: Fons Herbert S. Klein

Des del CRAI hem elaborat una guia per a donar a conèixer la col·lecció especial del Fons Herbert S. Klein, disponible al CRAI campus Catalunya.

Es tracta d'un fons d'uns 3000 volums, especialitzat en història, política i economia de Nord i Sud Amèrica, provinent del donatiu del Dr. Herbert S. Klein, professor de les universitats de Columbia i Stanford. Dins del donatiu, hi trobareu també les seves publicacions, centrades en la història de l'esclavitud, el comerç atlàntic d'esclaus, la història fiscal colonial i la història demogràfica.

La guia us permet tenir accés i informació detallada del fons, informació biogràfica sobre Herbert S. Klein i localitzar els volums del fons dins del catàleg del CRAI.

Per accedir a la guia, podeu clicar a l'enllaç següent: https://urv.libguides.com/Fons_Klein

Aquesta col·lecció especial també s'ha incorporat al Catàleg Col·lectiu de les Universitats Catalanes

Tornar a Notícies