El CRAI dia a dia

• 2 de juny de 2020

OPEN - Ajuts per publicar articles científics en accés obert -2020

El Vicerectorat de Recerca i Planificació Científica de la URV renova per al 2020 la convocatòria d'ajuts per a la publicació d'articles en revistes científiques d'accés obert, seguint el model impulsat per institucions universitàries de prestigi d'arreu del món, les propostes del Consell Interuniversitari de Catalunya i el Mandat per fomentar l'accés obert a la URV", aprovat el 2013.

La quantia total de l'ajut és de 15.000 €, destinats a finançar part dels costos de publicació d'articles en revistes científiques que estiguin incloses al Directory of Open Access Journals i ofereixin accés obert a la totalitat dels seus articles.

L'ajut es distribuirà en aquestes tres resolucions repartides al llarg de l'any:

A. 31/07/2020 Sol·licituds presentades durant el mes de juny de 2020

B. 31/10/2020 Sol·licituds presentades durant els mesos de juliol a setembre de 2020

C. 31/01/2021 Sol·licituds presentades durant els mesos d'octubre a desembre de 2020

Trobareu tota la informació de la convocatòria en el següent enllaç.

Tornar a Notícies

Informació