El CRAI dia a dia

• 20 d'abril de 2017

SABiDi: servei d'accés a la Biblioteca Digital de la URV

La Universitat Rovira i Virgili posa a disposició de la comunitat universitària el servei d'accés a la Biblioteca Digital de la URV (SABiDi), que permet consultar les revistes electròniques, les bases de dades i els llibres electrònics contractats pel CRAI en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

Aquest nou servei millora l'accés a la Biblioteca Digital des de qualsevol ordinador connectat a internet (tant si està situat dins com fora de la xarxa URV). El poden utilitzar els membres de la comunitat universitària d'acord amb les condicions d'ús establertes per la Normativa d'accés a la biblioteca digital, aprovada pel Consell de Govern de la URV en la reunió del 27 d'octubre de 2016.

SABiDi s'implementarà en dues fases. La primera començarà el 20 d'abril i millorarà l'accés a la Biblioteca Digital des de fora de la URV.

Per més informació consulteu el segúent enllaç

Tornar a Notícies

Informació