Activitats del CRAI dia a dia

• 20 de gener de 2017

Conferència col·loqui “Open Science: què, per què, com i quan? a càrrec de Frans Lettenstrom

El proper dia 9 de febrer, de 10 a 12 del matí, a la sala de graus del Campus Catalunya, el Sr. Frans Lettenstrom impartirà una conferència, seguida de col·loqui, sobre Open Science: què, per què, com i quan?

El Sr. Frans Lettenstrom inicià la seva carrera com a investigador de física de partícules elementals a la Universitat d'Uppsala, CERN, Universitat d'Oxford i Universitat de Califòrnia a Santa Cruz. Posteriorment s'incorporà al món de la informació, primer com a bibliotecari digital a la Universitat de Lulea i a la Biblioteca Nacional de Suècia, i posteriorment com a director de vendes i estratègia de les editorials científiques Academic Press, Elsevier i SpringerNature. Finalment retornà al món de les biblioteques com a coordinador d'Open Science a la Universitat d'Estocolm i, actualment, a la Universitat de Dalarna.

El contingut de la conferència versarà sobre l'estat actual de la ciència oberta, de diferents experiències dutes a terme i de les necessitats dels investigadors en aquest camp.

Per poder assistir a la conferència i col·loqui cal inscriure's prèviament al formulari adjunt.

Tornar a Notícies

Informació