Actualitat
Xarxa

En aquest espai de la web donem a conèixer els cursos i les convocatòries d’actes universitaris, docents, de recerca i de difusió i transferència del coneixement que el GRÈC té actius, en funcionament o dels que anuncia la seva futura celebració i/o posada en marxa en un futur immediat.
En primer lloc presentem els cursos i les iniciatives relatives a la docència impartida per les i els membres del GRÈC que considerem de particular interès: masters, postgraus, cursos d’extensió universitària, crèdits de lliure elecció, assignatures optatives i de lliure elecció de primer i segon cicle, assignatures de doctorat.
En segon lloc presentem les convocatòries d’actes de caràcter universitari per motius diversos: congressos, simposis, seminaris, conferències, jornades, crides per a la presentació de comunicacions, articles i col•laboracions diverses, celebracions, aniversaris, presentacions i publicacions de llibres, activitats, tallers, exposicions, cinema, teatre, poesia, concursos, premis...
Anunciarem cursos i convocatòries al llarg de tot el curs acadèmic. Una vegada realitzats es podran trobar a l’arxiu, pel cas de ser necessària la seva consulta.

home | enllaços | contacte
web mistress: diseny Annachiara Del Prete