Ofertes de pràctiques

Ofertes de pràctiques en empreses

Tornar al llistat d'ofertes

Codi: Pract 30/20

Pràctiques de Dret, Relacions Laborals o Màster d'Advocacia a Vilafranca del Penedès (AXIS ADVOCATS, SL)

Data de recepció: 16/11/2020 Data d'actualització: 16/11/2020
CARACTERÍSTIQUES
  • Empresa: Axis Advocats, SL
  • Centre de treball: Vilafranca del Penedès
  • Retribució: 300 €/mes
  • Horari de treball: de dilluns a divendres de 10 a 14.00 h
  • Nombre de places vacants: 1
  • Tipus de contracte: Conveni de cooperació educativa
  • Incorporació: inici immediat i finalització 31/12/2100
  • Tasques a desenvolupar:

Departament jurídic

Apendre el funcionament d'un despatx d'advocats i a utilitzar/interpretar adequadament el dret en casos reals.

Aprendre el funcionament del despatx fent servir la base de dades, organitzant i gestionant els expedients judicials sota la direcció de la tutora, i elaboració d'escrits jurídics (demandes, recursos, etc.) mitjançat l'ús de fonts jurídiques (legislació, jurisprudència, etc.). I, assistència a judicis i guàrdies amb els advocats del despatx, així com acompanyar als mateixos a les reunions i actes jurídics que sigui possible.

REQUISITS
  • Ensenyament: Relacions Laboras i Ocupació, Dret o Màster en Advocacia
  • Situació acadèmica: estudiants de grau amb mínim de 120 crèdits superats, o estudiants de màsters afins.
CONTACTE

Si esteu interessats en formar part del procés de selecció d\'aquesta oferta, ompliu aquest breu FORMULARI