Erasmus+ Staff Mobility for Teaching (STA): missions docents per a personal docent de la URV

Convocatòria Erasmus+ STA Internacional (KA 107) – 2018-19

ACCÉS DIRECTE A LA CONVOCATÒRIA: Mobilitat per a Docència Erasmus+ STA KA107 per al curs 2018-2019

El programa Erasmus+ KA107 de la Unió Europea pretén atendre a les necessitats d'ensenyament i aprenentatge de tots els participants en l'educació superior, a través d'una major interrelació entre les institucions d'educació superior europees i dels països associats.

OBJECTIUS:

• Fomentar els vincles entre institucions d'educació superior amb les quals es mantenen acords bilaterals en el marc del programa Erasmus+.
  • Facilitar que corresponguin a les necessitats de la societat del coneixement.
  • Promoure l'enriquiment de la varietat i contingut dels programes dels ensenyaments que les institucions d'educació superior ofereixen.
  • Ampliar les possibilitats de desenvolupament personal i professional del professorat de la URV.
  • Internacionalitzar el contingut dels estudis que ofereix la URV a través de l'experiència internacional del professorat.
  • Oferir als docents que no participen al programa de mobilitat la possibilitat de beneficiar-se del coneixement i de l'experiència docent d'altres països a la pròpia URV.
  • Enfortir els vincles existents amb les institucions associades per tal de fomentar noves col·laboracions.

PLACES:

Amb la finalitat de promoure la participació del professorat de la URV en les activitats de mobilitat, el Vicerectorat d'Internacionalització convoca 7 ajuts de mobilitat per a docència a països associats per al curs acadèmic 2018/19 en el Marc del Programa Erasmus+ STA (KA107).

Per tal d’incentivar la cobertura de totes les places ofertes, el calendari d’aquesta convocatòria consta de quatre terminis de resolució: veure calendari més avall en aquesta mateixa pàgina o bé consultant l’annex I a la columna de documents de la dreta.

IMPORTANT: Els terminis de resolució es duran a terme fins que les places atorgades per la SEPIE quedin exhaurides.

L'adjudicació d'una plaça i la seva consegüent mobilitat implicarà la seva extinció per al següent termini.

UNIVERSITAT IBN ZOHR (PLAÇA EXHAURIDA AL PRIMER TERMINI)

UNIVERSITAT INTERNACIONAL DE RABAT (PLAÇA EXHAURIDA AL PRIMER TERMINI)

TRADE COOPERATIVE UNIVERSITY OF MOLDOVA (PLAÇA EXHAURIDA AL SEGON TERMINI)

Les places pendents d'adjudicar en aquesta convocatòria que puguin ser aprofitables d'acord amb els terminis del projecte s’oferiran el curs vinent.

SOL·LICITUD:

Per tal de participar a la convocatòria, cal cumplimentar la sol·licitud en els terminis establerts, així com realitzar tots els tràmits en el temps i forma indicats.

Si-us-plau, abans d’omplir la sol·licitud llegiu les bases de la Convocatòria de Mobilitat per a Docència Erasmus+ STA KA107 per al curs 2018-2019.

• Clicant l’enllaç accedireu al portal de mobilitat del PDI i PAS: “Mobilitat URV - Portal 2018-19 - PAS/PDI” on podreu veure també altres convocatòries disponibles mentre aquestes estiguin obertes.
  • A l’hora d’omplir la sol·licitud, cal indicar clarament quin tipus d’Erasmus se selecciona i tota la informació requerida.
  • En cas de dubte o errors, si-us-plau poseu-vos en contacte amb el Centre Internacional.
  • Es recomana fer la sol·licitud amb prou temps per completar-la correctament i resoldre eventuals dubtes.

CALENDARI:

CALENDARI DE LA CONVOCATÒRIA ERASMUS+ STA 2018/19

KA107: MOBILITAT AMB PAÏSOS SOCIS (Erasmus)

Publicació de la convocatòria

23 D'OCTUBRE DE 2018

PRIMER TERMINI de presentació de sol·licituds

Del 24 d'octubre al 25 de novembre de 2018

29 de novembre de 2018

Del 29 de novembre al 9 de desembre de 2018

11 de desembre de 2018

De l'11 al 18 de desembre de 2018

19 de desembre de 2018