Erasmus+ Staff Mobility for Teaching (STA): missions docents per a personal docent de la URV

Convocatòria Erasmus+ STA Internacional (KA 107) – 2017-18

ACCÉS DIRECTE A LA CONVOCATÒRIA: Mobilitat per a Docència Erasmus+ STA KA107 per al curs 2017-2018

El programa Erasmus+ KA107 de la Unió Europea pretén atendre a les necessitats d'ensenyament i aprenentatge de tots els participants en l'educació superior, a través d'una major interrelació entre les institucions d'educació superior europees i dels països associats.

OBJECTIUS:

• Fomentar els vincles entre institucions d'educació superior amb les quals es mantenen acords bilaterals en el marc del programa Erasmus+.
  • Facilitar que corresponguin a les necessitats de la societat del coneixement.
  • Promoure l'enriquiment de la varietat i contingut dels programes dels ensenyaments que les institucions d'educació superior ofereixen.
  • Ampliar les possibilitats de desenvolupament personal i professional del professorat de la URV.
  • Internacionalitzar el contingut dels estudis que ofereix la URV a través de l'experiència internacional del professorat.
  • Oferir als docents que no participen al programa de mobilitat la possibilitat de beneficiar-se del coneixement i de l'experiència docent d'altres països a la pròpia URV.
  • Enfortir els vincles existents amb les institucions associades per tal de fomentar noves col·laboracions.

PLACES:

Amb la finalitat de promoure la participació del professorat de la URV en les activitats de mobilitat, el Vicerectorat d'Internacionalització convoca 8 ajuts de mobilitat per a docència a països associats per al curs acadèmic 2017/18 en el Marc del Programa Erasmus+ STA (KA107).

Per tal d’incentivar la cobertura de totes les places ofertes, el calendari d’aquesta convocatòria consta de sis terminis de resolució: veure calendari més avall en aquesta mateixa pàgina o bé consultant l’annex I a la columna de documents de la dreta.

IMPORTANT: Els terminis de resolució es duran a terme fins que les places atorgades per la SEPIE quedin exhaurides.

L'adjudicació d'una plaça i la seva consegüent mobilitat implicarà la seva extinció per al següent termini

PLAÇA ADJUDICADA EN PRIMER TERMINI:  Universitat d’Hiroshima, Japó.

PLAÇA ADJUDICADA EN SEGON TERMINI: Universitat de Hue, Vietnam

PLAÇA ADJUDICADA EN TERCER TERMINI: Universitat de Hue, Vietnam

PLAÇA ADJUDICADA EN TERCER TERMINI: Universitat Nelson Mandela, Sudàfrica

PLAÇA ADJUDICADA EN QUART TERMINI: Universitat Internacional de Rabat, Marroc

PLAÇA ADJUDICADA EN CINQUÈ TERMINI: Universitat Nacional del Kazakhstan Al-Farabi, Kazakhstan

SISÈ TERMINI: llistat de sol·licituds desert.

Les places pendents d'adjudicar en aquesta convocatòria que puguin ser aprofitables d'acord amb els terminis del projecte s’oferiran el curs vinent.

SOL·LICITUD:

Per tal de participar a la convocatòria, cal cumplimentar la sol·licitud en els terminis establerts, així com realitzar tots els tràmits en el temps i forma indicats.

Si-us-plau, abans d’omplir la sol·licitud llegiu les bases de la Convocatòria de Mobilitat per a Docència Erasmus+ STA KA107 per al curs 2017-2018.

• Clicant l’enllaç accedireu al portal de mobilitat del PDI i PAS: “Mobilitat URV - Portal 2017-18 - PAS/PDI” on podreu veure també altres convocatòries disponibles mentre aquestes estiguin obertes.
  • A l’hora d’omplir la sol·licitud, cal indicar clarament quin tipus d’Erasmus se selecciona i tota la informació requerida.
  • En cas de dubte o errors, si-us-plau poseu-vos en contacte amb el Centre Internacional.
  • Es recomana fer la sol·licitud amb prou temps per completar-la correctament i resoldre eventuals dubtes.

CALENDARI:

ANNEX I. CALENDARI DE LA CONVOCATÒRIA ERASMUS+ KA107 STA 2017-18

(ERASMUS INTERNACIONAL AMB PAÏSOS ASSOCIATS)

Publicació de la convocatòria

1 DE SETEMBRE DE 2017

PRIMER TERMINI de presentació de sol·licituds

Del 2 de setembre fins el 22 de setembre (inclòs)

27 de setembre de 2017

Del 28 de setembre al 7 d'octubre de 2017

10 d'octubre de 2017

Del 10 al 20 d'octubre de 2017

23 d'octubre de 2017