Cercar

TRÀMITS I-NETWORKS PDI/PAS 2022/23

Tràmits Programa I-Networks

Abans de marxar

Per tal de percebre aquest ajut el personal beneficiari es compromet a dur a terme aquests tràmits abans de realitzar la mobilitat:

• Presentar la sol·licitud en la forma i el termini establerts a la convocatòria.
  • Notificar al Centre Internacional les possibles modificacions significatives de l'acció aprovada segons la sol·licitud, per exemple, les dates de realització. No es podrà modificar en cap cas l'activitat per la qual se sol·licita l'ajut.
  • Permís de mobilitat:
    • Personal Docent i Investigador ha de presentar, d'acord amb la normativa de Professorat, l'autorització del permís d'absència de PDI de fins a 10 dies per a personal funcionari o laboral. Caldrà enviar l'original al departament de RRHH i pujar una còpia escanejada al Moodle. Podeu trobar el model al següent enllaç: /ca/universitat/treballar-urv/tramits/permisos-del-pdi/
    • Personal d'Administració i Serveis ha de seleccionar mitjançant el tramitador en línia l'apartat de "procediments administratius - PDI/PAS", i un cop dins, seleccionar "Introducció hores formació / hores sindicals / Indisposició / Visita treball".
  • Assegurança de mobilitat: s'haurà d'adjuntar el resguard de l'assegurança individual que haurà d'incloure, almenys, una cobertura d'assegurança mèdica, una cobertura d'assegurança de responsabilitat civil i una cobertura d'assegurança d'accidents. La persona beneficiària és responsable de la tramitació i l'abonament d'aquesta assegurança de malaltia, accidents i repatriació. A través del Servei de Compres, la URV posa a l'abast diverses opcions d'assegurança segons nivell de cobertures. La informació està disponible a la Intranet: Gestió -> Assegurances per a estudiants, PAS i PDI. https://intranet.urv.cat/group/intranet/assegurances-mobilitat-paspdi
  • Presentar el document de Renúncia a la mobilitat en el cas que la mobilitat no es realitzi.

La persona beneficiària és responsable de realitzar totes les gestions de preparació de l'acció, com per exemple la tramitació dels visats i permisos necessaris o la reserva i compra dels bitllets de transport i l'allotjament, i haurà de presentar les factures justificants de tots els serveis (allotjament, transport) al seu nom.

La compra dels bitllets de transport i les reserves de l'allotjament hauran d'ésser contractats directament al mateix proveïdor de serveis (Vueling, Ryanair, Iberia, etc) o bé a través de les agències de viatge homologades per la URV, d'acord amb la normativa econòmica de la URV. En cap cas s'admetran factures d'agències de viatges intermediàries (per exemple Kayak, Booking, Skyscanner, Edreams, Airbnb etc). En cas de dubte, cal consultar el departament de compres de la URV: https://intranet.urv.cat/group/intranet/agencies-viatges o enviar un correu a compres(ELIMINAR)@urv.cat.

'variable_pujar'

Després de la mobilitat

En un màxim de 15 dies des de la finalització de la vostra estada de presentar:

• Certificat d'estada degudament signat i segellat per la institució de destí, on ha de constar la data d'inici i de fi de la mobilitat.
  • Informe de l'estada on s'expliquen les activitats dutes a terme, el tipus de mobilitat, els detalls de la mateixa i els contactes realitzats.
  • Autorització de viatge (AV). La persona beneficiària ha d'emplenar el Model D-9.1, disponible al següent enllaç de la Intranet:

En cas que la divisa del país de destí sigui diferent a l'euro (€), s'aplicarà el canvi de divisa equivalent del dia que s'ha realitzat la despesa justificada. La persona beneficiària ha d'adjuntar còpia del convertidor corresponent a la data de la realització de la despesa (ex. www.oanda.com)

• Justificants econòmics:
  1. Factures/tiquets del transport nacional i internacional i les targetes d'embarcament d'aquests a nom del beneficiari.
  2. Tiquets del transport intern (ex. metro, tren, taxi etc.).
  3. Factures/resguards de pagament de l'hotel o allotjament a nom del beneficiari.

RECORDA: Tots els justificants econòmics han d'anar a nom del beneficiari de l'ajut. No s'acceptaran factures a nom de la Universitat Rovira i Virgili.

En la gestió i administració d'aquests ajuts, el Centre Internacional aplica la normativa econòmica i de compres de la Universitat Rovira i Virgili.

La participació en aquesta convocatòria implica l'acceptació de tots els punts de la mateixa.

'variable_pujar'