ACTIVITATS DE XARXES PER A PDI I PAS

Hi ha diverses tipologies d’activitat que el personal docent i investigador (PDI) i el personal d’administració serveis (PAS) pot sol·licitar a través de la beca I-Networks:

Sempre i quan la setmana internacional estigui promoguda o coorganitzada per una xarxa de la qual la URV és membre, es pot sol·licitar la participació i cobertura amb ajut I-Networks.

Entre d’altres que compleixin amb aquest requisit, es podrà sol·licitar la subvenció per la participació a les següents setmanes internacionals:

International Networking Week JLU 2019 (Justus Liebig University Giessen), Alemanya

Programa destinat a doctorands i post-docs de la xarxa de l'INU per investigar en una universitat associada de l'INU. Consultar el lloc web per conèixer-ne les oportunitats que s’hi llisten.

El Programa “Staff Shadowing” té com a objectiu enfortir els vincles entre els membres de la xarxa proporcionant oportunitats al personal administratiu per visitar, estudiar, discutir i fer referència a sistemes d'administració i governança d’institucions de tota la xarxa. A través de les visites (staff shadowing) tant els participants que envien com els que reben es beneficien de l'intercanvi de bones pràctiques. A través del programa, els empleats passen una o dues setmanes amb un o dos socis diferents de l'INU, durant les quals el membre del personal aconsegueix convertir-se en una "ombra" d’un col·lega de les universitats receptores.

Per tal de sol·licitar aquest ajut cal posar-se en contacte amb la representant INU de la URV: Rebeca Tomás(ELIMINAR)

INU Staff Shadowing 2020 Flyer

Organitzat cada any, ofereix la possibilitat que el personal de les universitats membres participi en l'aprenentatge actiu sobre les millors pràctiques en matèria d'estudiants i administració. Els participants participen en tallers, xarxes, presentacions i esdeveniments culturals. L'objectiu és la participació activa en la planificació i la realització de la formació tant del personal visitant com de l'amfitrió. Els membres de l'INU determinen el tema de la formació en funció dels seus interessos.

• Participació en Consells d’administració de l’INU

En cas que el PAS / PDI de la URV sol·licitin un programa de l'INU, ha de tenir present que les despeses assignades a la institució d'origen, en aquest cas la URV, seran tramitades a través de la convocatòria competitiva I-Networks.

• BECA ICON (ICon Grants 2020 – Open Call)

La xarxa SGroup, de la qual la Universitat Rovira i Virgili forma part, ofereix 14 beques InterContinental Academic Exchange Programme (ICon) perquè 3 membres del PAS o PDI de la URV puguin fer una estada curta (de 7 dies a un mes) a universitats de Colòmbia, Xina i Àfrica.

Més informació:

INVESTIGADORS:

Redes de Investigación:

Una de les millors maneres de contribuir al desenvolupament del postgrau és fomentar la cooperació en investigació entre les nostres institucions. Per això, l'AUIP té una línia d'actuació, amb un pla de suport a la cooperació entre els nostres investigadors, el primer objectiu del qual és la creació de Xarxes Iberoamericanes d'Investigació.

GESTORS I RESPONSABLES ACADÈMICS DE POSTGRAU:

Misiones técnicas:

Les Missions Tècniques són accions de consultoria i assessoria que l'AUIP té ja establertes i que posa a disposició de les institucions associades per tal que aquestes puguin rebre assessorament o ajuda per resoldre problemes que s'hagin detectat en la seva oferta global de postgrau.

• Consulta les activitats de les universitats membres, serveis i propers esdeveniments en aquest enllaç: https://eua.eu/events.html