ACTIVITATS DE XARXES PER A ESTUDIANTS

Hi ha diverses tipologies d'activitat que els estudiants de la URV poden sol·licitar a través de la beca I-Networks:

​​

La Universitas Katolik Parahyangan (UNPAR) organitza anualment la Conferència Internacional d'Estudiants sobre Ciutadania Global, que reuneix estudiants d'Indonèsia i estudiants internacionals per explorar temes de rellevància global amb l'objectiu d'augmentar el sentit de responsabilitat com a ciutadans globals. Els participants participen en una sèrie de conferències, tenen oportunitats d'expressar els seus sentiments i compartir els seus pensaments mentre duena a terme també visites a destacats punts locals i s'introdueixen a la cultura indonesa.

Enllaç al web d’UNPAR: http://isc-io.unpar.ac.id

Ofereix la possibilitat de realitzar estades curtes en les institucions membres de la xarxa INU.

REQUISITS:
  • Estar matriculat en una universitat membre de la xarxa INU (en aquest cas la URV)
  • Coneixement alt de la llengua anglesa.
  • Els requisits propis de cada oferta de pràctiques.
SOL·LICITUD: A la pàgina web de INU Internship Programme estan disponibles les ofertes de pràctiques i el Formulari de Sol·licitud.

La Universitat d'Hiroshima ofereix anualment un programa únic d'immersió sobre els temes de ciutadania global i pau.  El seminari està estructurat entorn del commemoració del bombardeig atòmic d'Hiroshima el 6 d'agost.

Durant aquest seminari, es convida a estudiants de grau i de màster.

Programa destinat a doctorands i post-docs de la xarxa de l'INU per investigar en una universitat associada de l'INU. Consultar el lloc web per conèixer-ne les oportunitats que s'hi llisten.

Cada any, l'INU reconeix a un estudiant destacat dins de la xarxa INU que exemplifica una persona compromesa amb el concepte de ciutadania global. L'INU defineix la ciutadania global com la consciència del món com a comunitat global i el reconeixement dels drets i responsabilitats dels ciutadans dins d'ella. Aquest premi és possible gràcies a la generosa contribució del Dr. Henry Fong Yun-Wah, destacat líder comercial de Hong Kong, filantrop i Doctor Honorari de Lletres a la Universitat La Trobe d'Austràlia.  El premi inclou una beca per a un màxim d'un semestre a una altra universitat membre de l'INU i un ajut de 2.000 dòlars (USD) per donar suport a despeses de viatge i manutenció. El semestre d'intercanvi hauria de ser un semestre sense titulació en el grau de grau; l'adjudicatari no pot obtenir el títol de la universitat de l'INU.

ALTRES PROGRAMES PROMOGUTS PER MEMBRES DE L’INU:

El Programa d'estiu multicultural de la James Madison University treballa els conceptes de lideratge i compromís global i té lloc a la JMU, a Harrisonburg, Virginia (EEUU). Els components acadèmics inclouen una varietat de classes i conferències que ofereixen professors de JMU i oradors convidats. Els programes culturals inclouen llocs històrics visitants a Washington D.C. i la interacció amb la comunitat local.

Aprèn sobre les relacions entre la Xina i Europa, endinsa't en la cultura i tradició xineses mentre aprens la seva llengua, coneix aspectes sobre l'economia, la diplomàcia, etc. Viu l'experiència de la immersió cultural i social a la Xina a través de classes de Tai-chi, la cerimònia del te, excursions a diferents indrets com a Hanghzou, la ciutat de canals TongLi o XiTang, Xi´an, Beijing, i la famosa Gran Muralla Xinesa.

L'AUIP ha desenvolupat una nova línia d'actuació, amb un pla de suport a la cooperació entre els nostres investigadors, el primer objectiu del qual és la creació de Redes Iberoamericanes de Recerca.

Altres ajuts i beces de l'AUIP: