CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

Formació

El CRAI de la URV ofereix els següents cursos de formació en l'àmbit de la comunicació i l'avaluació de la producció científica:

• Visibilitat de la producció científica, accés obert i repositori institucional
  • Gestors de referències bibliogràfiques
  • Eines per analitzar, avaluar i posicionar la recerca
  • Publicació d'articles de producció científica (Cursos generals i específics)
  • Gestió de dades de recerca: Pla de gestió de dades

Aquesta formació es realitza en col·laboració amb l'Institut de Ciències de l'Educació dins del Pla de Formació de Personal Docent i Investigador (PROFID).

Calendari de les formacions del CRAI

També podeu seguir online altres cursos:

• Webinar: How Emerald Open Research can help you rapidly share your research findings across the globe

Data i hora: 27 de maig a les 11:00 h
Programa:Obtenir més informació sobre la plataforma d'accés obert Emerald Open Research i conèixer pot ajudar els autors a augmentar la descoberta, l'accessibilitat i l'impacte de la seva recerca.

• Títol: La interfaz de usuario de ORCID, interoperabilidad y metadatos

Data i hora: 27 de maig a les 16:00
Programa: Presentació el registre ORCID  i les seves diferents funcionalitat, especialment en la interoperabilitat i provenincia de les dades.

• Webinar: Busca la investigación correcta

Data: 29 de maig, a les 12:00 h
Programa: Obtingui trucs avançats sobre com potenciar cada recerca de Web of Science per assegurar-se trobar la investigació correcta. Cobrirem: com utilitzar els operadors de cerca, com realitzar una recerca avançada; ¡i tot sobre el registre bibliogràfic expert!

• Títol: Las API de ORCID y las integraciones

Data i hora: 17 de juny a les 16:00 CET
Programa: Introducció a las APIs de ORCID i integracions a sistemas institucionales. Presentació del sistema Ogmios de la Universidad de Málaga.
Inscripció

Per a qualsevol consulta, adreceu-vos  al personal de suport a la recerca del vostre CRAI o bé per correu electrònic(ELIMINAR).