CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

Formació

• El CRAI de la URV ofereix els següents cursos de formació en l'àmbit de la comunicació i l'avaluació de la producció científica:
  • Visibilitat de la producció científica, accés obert i repositori institucional
  • Gestors de referències bibliogràfiques
  • Eines per analitzar, avaluar i posicionar la recerca
  • Publicació d'articles de producció científica (Cursos generals i específics)
  • Gestió de dades de recerca: Pla de gestió de dades

Aquesta formació es realitza en col·laboració amb l'Institut de Ciències de l'Educació dins del Pla de Formació de Personal Docent i Investigador (PROFID).

Calendari de les formacions del CRAI

També podeu seguir online altres cursos:

Materials del curs

• Títol: Estratègies per optimitzar la producció en accés obert
    Data: 22 octubre
    Hora: 11:00 h
    [Inscripció per: PDI i Doctorands]
    Programa: Conceptes clau. Normatives. Eines de consulta. Estratègies de publicació en accés obert

• Títol: Listen-On-Demand Webinars
    Organitza:Charlesworth Author Services
    Podeu seguir tota una sèrie de webinaris sobre diferents aspectes del procés de publicació i la comunicació de la recerca

• Títol: Como evaluar las publicaciones de su universidad dentro de los Objetivos de Desarrollo Sostenible
    Data: Dimecres 20 d'octubre de 2020
    Hora: 11:30 AM (CEST)
    Temari: Aplicació de la classificació dels Objectius de Densenvolupament Sostenible de SCopus i SciVAl per identificar les publicacions de les universitats espanyoles relacionades amb cadascun dels ODS. La metodología de classificació es base en la que empra Times Higher Education University Impact Rankings.
    Inscripció
  • Títol: La visibilidad y el análisis de la investigación en acceso abierto en la Web of Science
    Data: 27 octubre 2020
    Organitza: WoS- Clarivate
    Programa: Com les publicacions d'Accés Obert són detectables i poden analitzar-se en la Web of Science i en la nova plataforma InCites.
  • Títol: ¡InCites tiene ahora una nueva interfaz!
    Data: 28 octubre 2020
    Programa: Conèixer la nova interfície de InCites
  • Títol: ¿La gente está buscando sus publicaciones en Web of Science?
    Data: 29 octubre
    Hora: 12:00 h
    Organitza: WoS- Clarivate
    Programa: Descobreixi com buscar, seguir i reclamar les seves publicacions en Web of Science amb les noves funcions Autor motor de BETA, Autor Records, i mantingui-sincronitzades amb el seu perfil d'autor de Publons.
  • Títol: Webinario Potenciando la interoperabilidad: Crossref, DataCite y ORCID
    Data: 11 de noviembre
    Hora: 17:00 h (durada: 1h)
    Idioma: Castellà
    Programa:
              · Introducció als identificadors persistents (PIDs) en infraestructura de recerca
              · Introducció a CrossRef, DataCite i ORCID i els seus corresponents serveis
              · Col·laboració, interoperabilitat i proposta de valor de CrossRef, DataCite i ORCID.

Per a qualsevol consulta, adreceu-vos  al personal de suport a la recerca del vostre CRAI o bé per correu electrònic(ELIMINAR).