CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia

• 3 de maig de 2021

Renovada la convocatòria OPEN-Ajuts per publicar articles científics en accés obert

El Vicerectorat de Recerca i Planificació Científica de la URV renova la convocatòria OPEN - Ajuts per publicar articles científics en accés obert (2021OPEN) seguint el model impulsat per institucions universitàries de prestigi d'arreu del món, les propostes del Consell Interuniversitari de Catalunya i el Mandat per fomentar l'accés obert a la URV", aprovat el 2013.

La quantia total de l'ajut és de 20.000 €, destinats a finançar part dels costos de publicació d'articles en revistes científiques que estiguin incloses al Directory of Open Access Journals i ofereixin accés obert a la totalitat dels seus articles.

L'ajut es distribuirà en tres resolucions repartides al llarg de l'any

Trobareu tota la informació de la convocatòria en el següent enllaç.

Tornar a Notícies