CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia

• 15/03/2020

El CRAI de la URV se situa en la 4a posició entre les biblioteques universitàries públiques espanyoles de menys de 20.000 estudiants

El Ranking de Bibliotecas Españolas Universitarias (SECABA-Rank), elaborat pel grup d'investigació SECABA LAb de la Universidad de Granada, que mesura l'eficiència de cadascuna de les biblioteques universitàries espanyoles, ha situat el CRAI de la URV entre les 20 biblioteques més eficients de l'estat espanyol. Concretament s'ha situat en la 17ena posició, d'un total de 45 biblioteques avaluades.

Entre les biblioteques del sistema universitari català, el CRAI de la URV es posiciona en 3er lloc després de la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universitat de Barcelona. Si observem les dades en funció del nombre d'estudiants, el CRAI de la URV es troba en la 4a. posició d'universitats públiques espanyoles amb menys de 20.000 estudiants i la primera de Catalunya.

El rànquing SECABA es basa en una sèrie d'indicadors que determinen la potència del sistema. Aquests indicadors relacionen el pressupost destinant al CRAI amb l'ús dels recursos per part dels usuaris, amb aquestes dades s'estableix una comparació d'eficiència entre les diferents biblioteques.

Més informació:

Tornar a Notícies