CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia

• Fins al 30 de juny de 2021

Recursos en període de prova: ClinicalKey i ClinicalKey student nursing

Fins al 30 de juny podem accedir, en període de prova, a aquests dos recursos de l'àmbit de les ciències de la salut.

1.- ClinicalKey conté:

+ de 781 revistes científiques, 100 en castellà.

Tots els tractats d'EMC.

+ de 4.350 fitxes de medicaments.

+ de 6.600 guies d'actuació clínica.

+ de 4.200.000 imatges complementàries d'Elsevier.

+ de 1.211 llibres de referència, 244 en castellà.

Pàgines temàtiques sobre les patologies més consultades.

+ de 20.000 fulletons personalitzables d'educació per a pacients (10.000 en castellà).

524 clinical overwies

+ de 59.000 vídeos de procediments mèdics i quirúrgics, etc.

Per accedir-hi ho podeu fer des del següent enllaç: https://urv.on.worldcat.org/oclc/886954791

No cal registrar-se per accedir-hi.

2.- ClinicalKey student nursing combina contingut de llibres i imatges amb una potent eina de cerca, així com eines d'estudi col·laboratiu.

Conté més de 59 llibres d'infermeria en castellà, molts d'ells recomanats en les vostres bibliografies bàsiques. També conté un fons d'imatges.

Per accedir-hi ho podeu fer des del següent enllaç: https://urv.on.worldcat.org/oclc/1150887848

La primera vegada que s’accedeix a aquesta base de dades, cal que us registreu. En cas que es disposi d'alguna clau d'accés d'Elsevier (per accedir a Scopus, per exemple), cal emprar-la. Si no es disposa de cap clau d'accés, cal seguir aquestes instruccions:

1. Clicar a Registro
    2. Omplir "datos, correo electrónico y contraseña" i clicar a Registro
    3. Una vegada registrats, clicar a Acceder
    4. Omplir les dades d'accés: Usuario i Contraseña
    5. Fer clic a Recordarme

La següent vegada que hi vulgueu accedir ja no us caldrà registrar-vos de nou.

La importància de registrar-nos és que la plataforma està pensada com a entorn de treball, i per tant permet treballar el text, anotar, comentar, extreure per fer-te apunts d'estudi, i compartir-ho amb altres persones.

Tornar a Notícies