CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia

• 29/10/2020

El CRAI obert als estudiants dels instituts de Vila-seca, Tortosa, Roquetes, Vendrell i Calafell

CRAI campus Terres de l’Ebre. Visita alumnes 1r batxillerat de l’Institut Dertosa (11/11/2019).

El CRAI obre un any més les seves portes als estudiants de batxillerat i dels Cicles de Formació de Grau Superior (CFGS) dels instituts de les poblacions de Tortosa, Roquetes, Vila-seca, El Vendrell i Calafell dins del marc de l'acord de col·laboració entre la Diputació de Tarragona i la URV. Així, els estudiants d'aquestes poblacions poden gaudir de les instal·lacions del CRAI, de diversos serveis i de recursos per poder realizar amb èxit el TDR.

Els estudiants de cada municipi tenen assignat un CRAI de campus de referència. Així doncs:

En aquesta situació generada per la COVID-19, el CRAI ha adaptat les seves instal·lacions i serveis per esdevenir un entorn segur. Per aquest motiu, per accedir al CRAI és necessari que es faci una reserva d’un punt de treball mitjançant cita prèvia.

Per més informació podeu consultar la guia sobre l'Acord Diputació-URV.

Tornar a Notícies