CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia

• 19/10/2020

Trasllat de la Biblioteca de Unitat Docent de l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus al CRAI campus Bellissens

Des del CRAI del URV us informem que la biblioteca que estava ubicada a la Unitat Docent de l'Hospital Universitari Sant Joan de Reus, ha estat traslladada a les instal·lacions del CRAI campus Bellissens. A partir d'ara tot el fons bibliogràfic que estava ubicat en aquesta biblioteca el trobareu al CRAI campus Bellissens.

Des de la implementació del CRAI a la URV, aquest ha fet molt esforços per tal de poder oferir a la comunitat universitària tots aquells serveis i equipaments que els permetin dur a terme la seva activitat acadèmica d'una manera òptima. No només s'ha treballat per garantir l'accés a la informació tan física com virtual (biblioteca digital) sinó que s'ha incidit en la creació i implementació d'espais i equipaments, així com, nous serveis que donin resposta a les necessitats canviants dels usuaris. Amb aquest trasllat, els usuaris que fins ara feien ús de la biblioteca de la unitat docent podran tenir accés a tots els serveis que ofereix el CRAI campus Bellissens, alguns dels quals no han tingut disponibles fins ara:

- Espais de treball en grup (no disponible actualment degut a la COVID-19)

- Sala de silenci

- Préstec d'ordinadors portàtils

- Préstec de material audiovisual de la factoria

- Equipaments de videoconferència

- Punt d'atenció a l'usuari

- Espai d'aprenentatge de llengües i assessorament virtual

- Programari específic a la Factoria amb assessorament virtual

L'horari d'obertura del CRAI campus Bellissens és de dilluns a divendres de 8 a 14h i de 15 a 21. Recordeu realitzar una cita prèvia per poder utilitzar un lloc de treball. Ho podeu fer a través d'aquest enllaç (franja de matí o de tarda).

Malgrat això, a la Unitat docent de l'Hospital Universitari San Joan de Reus quedarà habilitada una sala d'estudis i dos ordinadors de sobre taula per poder consultar la biblioteca digital a través de validació a SABIDI.

S'està treballant en la reubicació d'aquesta sala d'estudis i us n'informarem al més aviat possible.

Esperem que aquesta millora contribueixi a facilitar-vos la vostra activitat acadèmica.

Tornar a Notícies