CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia

• 10/09/2020

Jornades d'acollida d'estudiants de nou ingrès curs 2020-21

Jornades d'acollida d'estudiants de nou ingrès

El CRAI dona la benvinguda als estudiants de nou ingrés amb la participació en les jornades d'acollida que organitza la Universitat en cada campus.

Un any més, el CRAI vol apropar-se als nous alumnes per mostrar-los els diferents serveis i recursos. Durant aquestes jornades els estudiants podran conèixer el funcionament bàsic del CRAI i els serveis de què disposa, és a dir, horaris, préstec de documents, formació d'usuaris, etc. A més, en alguns campus s'oferirà la possibilitat de fer visites guiades per les instal·lacions. Aquí podeu consultar l'horari d'aquestes jornades d'acollida.

Degut a l’excepcionalitat d’aquest curs acadèmic 2020-21 per la COVID-19, també s’ha preparat també una guia, anomenada jornades d’acollida d’estudiants de nou ingrès virtuals, per donar a conèixer el CRAI i tot el que oferim sense haver de desplaçar-se presencialment al CRAI.

Tornar a Notícies