El CRAI dia a dia

• Fins al 31 de desembre de 2020

Cursos en línia per a investigadors de l'editorial Karger

L'editorial Karger ofereix a la comunitat universitària espanyola dos cursos en línia gratuïts per millorar les habilitats a l'hora d'escriure un article científic, així com per aconseguir que passin la revisió per parells. Amb aquesta iniciativa, l'editor pretén difondre el model d'Open Access entre la comunitat universitària i que els assistents obtinguin la certificació oficial de Karger Scientific Publishing. Encara que Karger sigui una editorial mèdica, les formacions van adreçades a tots els investigadors independentment de l’especialitat.

Cursos:

- How to write an Effective Research Paper (Orientacions útils sobre com planificar i preparar els article de recerca abans d'enviar-lo a una revista per a la seva revisió. Planificació del procés. Estils de redacció).Temari:

• Chapter 1: Preliminary Reading (Text + Audio)
    • Chapter 2: During Research
    • Chapter 3: Writing Process - Part 1 & 2
    • Chapter 4: Chapter 4: Writing Styles - Part 1-3
    • Chapter 5: Summary (Text + Audio)
    • Preparing to Write a Research Paper - Quiz

- How to Submit a Journal Article and Get it Published (Recomanacions sobre aspectes els importants que cal tenir en compte a l'hora d'enviar articles a revistes: criteris d'autoría, conflictes d'interès i sistemes de presentació de manuscrits). Temari:

• Chapter 1: Introduction to Journal Submission
    • Chapter 2: Pre-submission Inquiries and Considerations (Text + Audio)
    • Chapter 3: Submission Process (Text + Audio)
    • Chapter 4: Manuscript Formatting (Text + Audio)
    • Chapter 5: Cover Letter & Journal Forms (Text + Audio)
    • References: Submitting to a Journal - What Should the Author Know? - Quiz

Informacions d'interès:

-Aquests cursos pertanyen a un cicle formatiu de sis mesos que començarà al mes d'agost.

-Els interessats poden començar quan vulguin, però l'han d'acabar abans del 31 de desembre de 2020

-Per tal que la inscripció a aquests cursos sigui gratuïta, cal que els sol·licitants enviïn un correu a repositori@urv.cat abans del 29 de juliol amb el subject: Inscripció cursos online Karger, i el text següent:

En/Na (Nom i cognoms), amb DNI/NIE (Núm) i correu electrònic (institucional URV) desitja seguir els cursos online: How to write an Effective Research Paper/ How to Submit a Journal Article and Get it Published

-Els sol·licitants rebran un codi d'accés per accedir-hi.

Tornar a Notícies

Informació