El CRAI dia a dia

• 17 de juliol de 2020

12.000 registres al Repositori Institucional de la URV!

El passat 1 de juliol de 2020 el Repositori Institucional URV va assolir el registre número 12.000.

El nostre repositori va néixer l'any 2013 com a dipòsit digital de la producció docent i investigadora dels membres de la comunitat universitària de la URV. D'entre els seus objectius destaquen la ferma voluntat d'augmentar la visibilitat de la producció científica institucional i garantir-hi l'accés gratuït d'acord amb la Política Institucional d'Accés Obert de la URV (Consell de Govern, 25 de febrer de 2016); la preservació a perpetuïtat dels seus continguts i la interoperabilitat amb altres sistemes d'informació.

Al Repositori URV hi trobareu versions en accés obert dels articles de producció científica, treballs de fi de grau i màster, tesis doctorals, materials docents, dades de recerca i altres documents que us animem a descobrir, utilitzar i compartir.

Hem arribat als 12.000 registres gràcies a la bona recerca del PDI de la nostra Universitat.

Moltes felicitats!

Sempre disponibles a l'adreça repositori@urv.cat.

Tornar a Notícies

Informació