El CRAI dia a dia

• A partir del 21 de maig de 2020

Reobertura parcial del servei presencial del CRAI

A partir del dijous 21 de maig, el CRAI de la URV reobre parcialment el seu servei presencial per donar suport a la comunitat universitària en les activitats d'aprenentatge, docència i investigació.

S'iniciarà el retorn a l'activitat presencial al CRAI campus Catalunya i CRAI campus Sescelades només amb el servei de préstec i devolució de documents. Es podran recollir els documents que prèviament s'hauran reservat al CRAI de campus on es trobin disponibles, i també es podran retornar els documents prestats, tot i que el període de préstec s'ha prorrogat fins al setembre. Tant l'entrega com la recollida dels documents es duran a terme en espais habilitats i seguint els protocols que garanteixin totes les mesures de seguretat. Properament es facilitarà aquest servei a la resta de CRAI de campus.

A més, s'oferirà la digitalització de capítols de llibre i articles de revista en paper que es trobin disponibles als CRAI, per donar suport a les activitats acadèmiques d'estudiants i PDI, respectant sempre la legislació de propietat intel·lectual.

En aquest primer moment, els usuaris encara no podran accedir a les instal·lacions del CRAI, però ho farà el personal per facilitar l'accés als fons bibliogràfics impresos. En col·laboració amb l'Oficina de Prevenció de Riscos Laborals i el Servei de Recursos Materials, el CRAI de la URV segueix treballant per al retorn a la resta d'activitat presencial en un entorn segur.

Podeu consultar les instruccions per a l’ús segur dels serveis presencials dels CRAI durant la reobertura a la guia que hem preparat. Per qualsevol dubte, dirigiu-vos al servei virtual Pregunt@.

Tornar a Notícies

Informació