El CRAI dia a dia

• Des del 7 de maig de 2020

Nou recurs electrònic en obert: Elsevier ClinicalKey Student Nursing

Mentre duri la crisi COVID-19, Elsevier obre l'accés, de manera gratuïta, a la plataforma Elsevier ClinicalKey Student Nursing.

Es tracta d'una eina d'aprenentatge desenvolupada de manera col·laborativa entre estudiants, professors i acadèmics de tot el món. Combina el contingut de llibres, i imatges amb una potent eina de cerca així com eines d'estudi col·laboratiu.

Conté més de 59 llibres d'Infermeria en castellà, molts d'ells recomanats a les bibliografies bàsiques. També conté un fons d'imatges.

Per accedir-hi cal anar a https://www-clinicalkey-com.sabidi.urv.cat/student/nursing i autentificar-vos a través de SABIDI. En cas contrari no ens reconeixerà com a usuaris URV.

La primera vegada que s'hi accedeix cal que us registreu. En cas que es disposi d'alguna clau d'accés d'Elsevier (per accedir a Scopus, per exemple), cal emprar-la. Si no es disposa de cap clau d'accés, cal seguir aquestes instruccions:

1. Clicar a Registro

2. Omplir "datos, correo electrónico y contraseña" i clicar a Registro

3. Una vegada registrats, clicar a Acceder

4. Omplir les dades d'accés: Usuario i Contraseña

5. Fer clic a Recordarme

La següent vegada que hi vulgueu accedir ja no us caldrà registrar-vos de nou.

La importància de registrar-nos és que la plataforma està pensada com a entorn de treball, i per tant permet treballar el text, anotar, comentar, extreure per fer-te apunts d'estudi, i compartir-ho amb altres persones.

Un cop validats, haurem de triar l'opció Explorar recursos (Browse) i apareixerà la col·lecció de llibres a la que tenim accés.

Tornar a Notícies

Informació