El CRAI dia a dia

• Mentre duri crisi COVID-19

Nou recurs electrònic disponible: ClinicalKey Student Medicine

Elsevier obre l'accés, de manera gratuïta mentre duri la situació actual, al recurs ClinicalKey Student Medicine.

És una eina d'aprenentatge desenvolupada de manera col·laborativa entre estudiants, professors i acadèmics de tot el món. Combina una gran quantitat de contingut, vídeos i una potent eina de cerca, així com eines d'estudi col·laboratiu.

Conté més de 154 llibres de Medicina i Ciències de la Salut en castellà, de més de 50 especialitats.

Permet crear apunts, notes i destacar informació que es pot compartir amb altres persones.

Inclou més de 480 vídeos i 50.000 imatges d'alta qualitat que poden ser utilitzades per crear fitxes i presentacions personalitzades amb aquest contingut.

Tornar a Notícies

Informació