CRAI, Centre de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació

El CRAI dia a dia

• A partir del 13 de març de 2020

CRAI tancat fins a nou avís

Seguint les instruccions de la Universitat Rovira i Virgili davant la situació causada pel coronavirus (COVID-19), el CRAI de la URV estarà tancat fins a nou avís. L'objectiu d'aquesta mesura és prevenir nous contagis.

A l'apartat "El CRAI a casa" podreu accedir als serveis virtuals del CRAI. Recordeu que teniu disponible la Biblioteca Digital de la URV que us permet accedir als recursos electrònics des de qualsevol ordinador amb internet. Seguiu les instruccions dels vídeos  per accedir-hi. A la web del CRAI, també trobareu un apartat amb recursos i recomanacions per fer el TFG i TFM.

Per qualsevol consulta o dubte que tingueu, adreceu-vos al servei d'informació virtual Pregunt@.

Us recomanem que consulteu la nostra pàgina web i ens seguiu a les xarxes socials (Twitter i Facebook) per estar al corrent de totes les novetats del CRAI.

També podeu consultar la pàgina sobre COVID-19 habilitada per la Universitat: www.urv.cat/coronavirus.

Tornar a Notícies