El CRAI dia a dia

• 11 de març de 2020

Repositori Institucional de la URV en xifres any 2019

Ja està disponible la infografia "Repositori Institucional de la URV en xifres-2019" que hem elaborat al CRAI.

El Repositori Institucional de la URV és un dipòsit de documents digitals que inclou la producció docent i investigadora dels membres de la comunitat universitària de la URV. Els objectius del Repositori Institucional són:

• Augmentar la visibilitat de la producció docent i investigadora dels autors i de la mateixa Universitat Rovira i Virgili com a institució universitària de docència i recerca i, al mateix temps, facilitar-hi l'accés de forma gratuïta, d'acord amb la Política institucional d'accés obert de la URV
    • Afegir valor a la producció docent i investigadora mitjançant citacions normalitzades, estadístiques de consulta, adreces permanents i mecanismes de preservació.

Tornar a Notícies

Informació