El CRAI dia a dia

• 28 d'agost 2019

Jornades d'acollida d'estudiants de nou ingrés curs 2019-2020

El CRAI dona la benvinguda als estudiants de nou ingrés amb la participació en les jornades d'acollida que organitza la Universitat en cada campus.

Un any més, el CRAI vol apropar-se als nous alumnes per mostrar-los els diferents serveis i recursos que els pot oferir. Durant aquestes jornades els estudiants podran conèixer el funcionament bàsic del CRAI i els serveis de què disposa, és a dir, horaris, préstec de documents, formació d'usuaris, etc. A més, en alguns campus s'oferirà la possibilitat de fer visites guiades per les instal·lacions. Aquí podeu consultar l'horari d'aquestes jornades d'acollida.

També podeu consultar la documentació de la presentació del CRAI per a estudiants a l'apartat de guies i tríptics de la nostra web.

Tornar a Notícies

Informació