El CRAI dia a dia

• Lliurament de la tauleta digital a l'estudiant guanyadora del sorteig realitzat entre els participants en l’enquesta de satisfacció d’usuaris del CRAI

En el marc del sistema de gestió de qualitat del CRAI, es va adreçar el passat mes de maig l'enquesta de satisfacció d'usuaris als estudiants matriculats a la URV durant el curs acadèmic 2018-19 amb l'objectiu de conèixer el grau de satisfacció, valorant l'atenció del personal, les instal·lacions, els equipaments, els recursos i els serveis que ofereix el CRAI. Els resultats permetran detectar noves necessitats i millorar els serveis oferts.

El dia 19 de juny es va realitzar el sorteig entre els participants en l'enquesta de satisfacció d'usuaris del CRAI, resultant guanyadora Dámaris Juárez Reyes, estudiant del grau de Medicina. El passat dimecres dia 26 de juny va tenir lloc a Rectorat el lliurament de la tauleta digital a l'estudiant per part de la Vicerectora d'Estudiants i Ocupabilitat, Maria Bonet Donato.

Tornar a Notícies

Informació