Petits Detalls: projecte educatiu amb l'orfenat de Mupenzi-Jinja, Uganda (2016)

El Centre de Cooperació al Desenvolupament "URV Solidària" va subvencionar el projecte " Petits Detalls", a Jinja (Uganda), presentat per una estudiant de publicitat i relacions públiques, amb la col·laboració de l'ONGD "Petits Detalls".

"Petits Detalls" dóna suport a Mupenzi Children's Home, una ONG ugandesa, proporcionant ajuda econòmica, en organització i coordinació.

Mupenzi Children's Home és un centre situat a la ciutat de Jinja que dóna acollida a nens orfes, vulnerables i en situació d'exclusió social o pobresa extrema. L'ONG té un total de 41 nens beneficiats d'entre els 4 i els 15 anys, dels quals 35 viuen a l'orfenat tot l'any i reben ajuda complerta de "Petits Detalls", des d'escolarització alimentació, sanitat i cures bàsiques.

L'objectiu del projecte és promocionar el desenvolupament humà d'una de les comunitats amb menys possibilitats de desenvolupament i de canviar el seu context social. Així, l'objectiu principal és educar i fer créixer a nens de manera que, el dia de demà, amb les eines que se'ls proporcionarà, abandonin la pobres i es converteixin en ciutadans útils per la seva comunitat i pel desenvolupament de la mateixa.