Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (en extinció)

Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc (en extinció) - 9a edició

Places de nou ingrés
Modalitat
Idioma d'impartició
Castellà (90%) i Anglès (10%)
Data d’inici i final de la docència
30/09/2019 - 23/06/2020
Coordinació acadèmica
Dra. Marta Montagut
Centre de la URV
Facultat de Lletres (URV)

Oficina de l'Estudiant
postgrau(ELIMINAR)@urv.cat

• Masterdec

El Màster universitari en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc et formarà com a professional de la comunicació estratègica per a empreses, organitzacions i institucions. El seu contingut ofereix una sòlida formació en l'àmbit de la gestió de la comunicació, així com una base per a la recerca acadèmica. A més, les assignatures optatives permeten una incursió en l'àmbit de la comunicació del turisme i del patrimoni o de la comunicació política.

El màster es basa en l'Experiència Masterdec que l'identifica i el distingeix sobre la base de tres conceptes: estratègia, internacionalització i personalització.

• AQU Comunicació Estratègica 2019

Per al curs 2020-21 ja no s’ofereixen places per aquest màster. Consulta el nou màster actualitzat en Comunicació estratègica