Cercar

Expedició del títol i del SET en casos de defunció de l'estudiant

• CONCEPTE: procés a través del qual es regula la possibilitat de sol·licitar el títol oficial i el SET d'un estudiant que, havent superat els estudis per poder-lo obtenir, ha mort abans de poder-lo demanar.

Tràmits de la sol·licitud

Qui

Familiar directe de l'estudiant.

On

A la seu del registre auxiliar que correspongui a la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre on es realitzen o on es van realitzar els estudis.

Quan

El procés s'inicia quan el familiar directe de l'estudiant presenta la sol·licitud d'expedició del títol oficial corresponent.

Com

Presentant la documentació següent:

• Sol·licitud adreçada al rector o rectora per demanar l'expedició del títol.

• Certificat de defunció.

• DNI, passaport o NIE (original i fotocòpia) de l'estudiant.

• DNI o passaport (original i fotocòpia) del familiar que inicia el tràmit.

• Llibre de família que acrediti el vincle parentiu.

• Original i fotocòpia del document que acrediti el tipus d'exempció, si s'escau (família nombrosa, etc.).

Cost

S'ha d'abonar l'import de la taxa corresponent.

Observacions

• En el moment de presentar la sol·licitud d'expedició del títol, queda tancat l'expedient de l'estudiant.

• El nom i cognoms que figuren al títol han de ser els que consten al DNI o document del Registre Civil que acrediti el canvi. Cal fer constar a la sol·licitud de títol els accents que es considerin necessaris, quan ortogràficament correspongui, d'acord amb el Servei Lingüístic de la URV.

Resolució de la sol·licitud

Qui

El rector o rectora de la URV.

Quan

A partir que el familiar directe de l'estudiant hagi rebut la comunicació que té el títol disponible.

Com

Presentant-se el familiar directe de l'estudiant personalment a recollir-lo, amb el resguard del títol.

Observacions

• Si el familiar directe de l'estudiant no pot venir personalment, pot fer-ho una altra persona degudament autoritzada presentant el seu document identificatiu i fotocòpia del DNI/passaport del familiar.

• Que el familiar autoritzi a una altra persona a través d'un poder notarial (més informació).

• Si el familiar directe resideix a una altra localitat podrà demanar el trasllat del títol a una Delegació del Govern o Direcció Insular.

• Si el familiar directe resideix a un altre país podrà demanar el trasllat del títol a una oficina consular espanyola o ambaixada.

• En els casos que l'estudiant ja hagi sol·licitat l'expedició del títol, un familiar directe pot sol·licitar al rector o rectora poder recollir-lo.

• En el títol oficial hi ha de figurar una diligència específica.