Gabinet de Comunicació i Màrqueting

El Gabinet de Comunicació i Màrqueting té per objectius socialitzar la informació que genera la Universitat i presentar i promocionar els diferents estudis que ofereix.

En l'àmbit de la comunicació, el Gabinet elabora, entre d’altres, butlletins interns, el diari digital i el recull de premsa. També fa d’enllaç amb els mitjans de comunicació: redacta i distribueix notes de premsa, facilita l'accés a experts i promou iniciatives com els suplements especialitzats per donar a conèixer les activitats de la Universitat. El Gabinet impulsa plans de comunicació, gestiona l'arxiu fotogràfic, coordina el manteniment del web i la gestió de les xarxes socials, i també treballa en l'elaboració de vídeos institucionals i per als centres.

En el camp de la comunicació de la ciència, s'encarrega de fer difusió de la recerca dels investigadors de la Universitat i dels resultats obtinguts. També programa accions de divulgació social de la ciència i de sensibilització entre joves i infants.

En l'àmbit del màrqueting, el Gabinet desenvolupa campanyes en línia i fora de línia de divulgació i promoció de l'oferta formativa de la Universitat, fa segmentació dels públics d'interès i el seguiment de les necessitats dels estudiants potencials.

• Gabinet de Comunicació i Màrqueting
  • Edifici del Rectorat