Màsters > Màster universitari en Comunicació Estratègica

Màster universitari en Comunicació Estratègica - 14a edició

Admissió

El màster s'adreça a titulats universitaris en Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme, Comunicació Audiovisual o Comunicació Social. També hi poden accedir els estudiants que disposen de formació en les àrees de Ciències Socials i Ciències Econòmiques, Empresarials, Turisme, Antropologia, Ciències Polítiques, ADE, Psicologia Social i camps afins; així com els titulats de carreres tècniques que vulguin millorar el seu perfil professional en l'àmbit de la comunicació estratègica.

L'alumnat que provingui de titulacions alienes a l'àmbit de la comunicació, o no tingui experiència professional en aquest sector, haurà de cursar Complements de Formació.

Documentació específica obligatòria

A més de la documentació general obligatòria per fer la preinscripció, aquest màster requereix que presentis el següent:

• Acreditació del coneixement d’espanyol equivalent al nivell B2 (per estudiants de països que no siguin de parla espanyola).

Opcionalment, també pots acreditar un nivell d’anglès superior al B1 i una carta de motivació adreçada a la coordinació acadèmica.

Criteris de selecció

1.Idoneïtat del títol d'accés: fins a un màxim de 4 punts, d'acord amb l'ordre següent:

a. Titulacions de l'àmbit de la comunicació: fins a un màxim de 4 punts.

b. Titulacions de l'àmbit de les ciències socials, humanitats, empresarials o afins: fins a un màxim de 3 punts.

c. Altres: 2 punts.

2.Valoració de l'expedient acadèmic de la titulació universitària oficial que dona accés al màster: fins a un màxim de 10 punts.

3.En funció del nivell d’anglès acreditat pel candidat: fins a un màxim de 2 punts (B1= 1; B2= 1,5; C= 2).

4.Motivació i preparació específica d’acord amb el Currículum i la carta de motivació: fins a un màxim de 2 punts.

Oficina de l'Estudiant
master(ELIMINAR)@urv.cat