saltar al contingut principal
Cercar
URV

Resultats - CAPRIOTTI PERI, VICENTE-PAUL


CAPRIOTTI PERI, VICENTE-PAUL

Tesis Doctorals Dirigides / Theses 
2014 2015 2016 2017 2018 2019
Publicacions en Revista / Papers 
2014 2015 2016 2017 2018 2019
Títol: How CEOs use Twitter: A comparative analysis of Global and Latin American companies
Autors: Capriotti, Paul; Ruesja, Laura
Any: 2018 Clau: Article
Revista: International Journal of Information Management (ISI)
País: ANGLATERRA
Títol: Facebook as a dialogic communication tool for the most visited museums of the world.
Autors: Capriotti, Paul; Losada-Díaz, José-Carlos
Any: 2018 Clau: Article
Revista: Profesional de la Informacion (ISI)
País: ESPANYA
Títol: From 1.0 online pressrooms to 2.0 social newsrooms at museums worldwide
Autors: Capriotti, P.;González Herrero, A.
Any: 2017 Clau: Article
Revista: Comunicacion y Sociedad (ISI)
País: ESPANYA
Títol: Facebook como herramienta de Relaciones Públicas en las empresas: información de negocios y de RSE en las empresas con mejor reputación a nivel mundial.
Autors: Zeler, Ileana; Capriotti, Paul
Any: 2017 Clau: Article
Revista: Revista Internacional de Relaciones Públicas
País:
Títol: Testing the level of interactivity of institutional websites: From museums 1.0 to museums 2.0
Autors: Capriotti, P.; Carretón, C.; Castillo, A.
Any: 2016 Clau: Article
Revista: International Journal of Information Management (ISI)
País: ANGLATERRA
Títol: The research of strategic publics in companies in the energy industry in Spain
Autors: Oliveira, A.; Capriotti, P.
Any: 2016 Clau: Article
Revista: Public Relations Review (ISI)
País: ESTATS UNITS D'AMÈRICA
Títol: La importancia estratégica de la investigación preliminar de los Públicos en los departamentos de Relaciones Públicas de las empresas energéticas en España
Autors: Capriotti, Paul; Oliveira, Andrea; Costa,Lluis
Any: 2016 Clau: Article
Revista: Revista Internacional de Relaciones Públicas
País:
Títol: Trending topics and key issues in Public Relations
Autors: Huertas, A.; Capriotti, P.
Any: 2015 Clau: Article
Revista: Catalan Journal of Communication & Cultural Studies
País: REGNE UNIT
Títol: Conception and strategic management of publics in the energy companies in Spain
Autors: Oliveira, A.; Capriotti, P.; Matilla, K.
Any: 2015 Clau: Article
Revista: Comunicacion y Sociedad (ISI)
País: ESPANYA
Títol: La comunicación de los museos de arte en Facebook: comparación entre las principales instituciones internacionales y españolas
Autors: Losada, J.C.; Capriotti, P.
Any: 2015 Clau: Article
Revista: Palabra clave
País:
Títol: Internet as a key tool for publics to communicate with organizations. The case of the Spanish energy sector
Autors: Oliveira, A. , Capriotti, P.
Any: 2014 Clau: Article
Revista: Catalan Journal of Communication & Cultural Studies
País: REGNE UNIT
Llibres / Books 
2014 2015 2016 2017 2018 2019
Capítols de Llibre / Book chapters 
2014 2015 2016 2017 2018 2019
Títol: The World Wide Web and the Social Media as Tools of CSR Communication
Autors: Capriotti, Paul
Any: 2017 Clau: Capítol de llibre
País: SUÏSSA
Altres Documents / Other documents 
2014 2015 2016 2017 2018 2019
Patents Sol.licitades / Patents 
2014 2015 2016 2017 2018 2019
Congressos / Conferences 
2014 2015 2016 2017 2018 2019
Autor/a: Capriotti, P.
Títol: El punto de venta como espacio de relación emocional.
Congrés/acte: Congreso Internacional de Publicidad, Mercadeo y Comunicación 'Simbiosis 2014' COMUNICACIÓN
Lloc de celebració: Cali
Any: 2014
Autor/a: Suescún, V.; Capriotti, P.
Títol: Minería en Colombia. Análsis de la Reputación Mediática online del sector minero.
Congrés/acte: 9º Congreso Internacional de Investigación y Relaciones Públicas
Lloc de celebració: Alicante
Any: 2014