Trasllat d'expedient - D'uns altres estudis/universitat admès a la URV pel procés de preinscripció

• CONCEPTE: tràmit que han de fer els estudiants que estan seguint o han seguit estudis de grau en una altra universitat o a la URV, i han obtingut plaça, mitjançant el procés de preinscripció, en uns altres estudis de la URV.

Curs d'aplicació: 2024-25

Tràmits de la sol·licitud

Qui

La persona interessada o la persona autoritzada, prèvia identificació.

On

A la secretaria de gestió acadèmica de campus/centre on li ha estat assignada la plaça.

També es pot presentar la sol·licitud a través dels tràmits en línia de la URV o el registre electrònic de la URV

Quan

A partir del moment que l'estudiant és admès a l'ensenyament fins al termini fixat per formalitzar la matrícula.

Com

Presentant la documentació següent:

• Justificant d'haver abonat els drets de trasllat en el centre de procedència.

• Resolució del reconeixement de crèdits (si s'ha demanat prèviament).

• Si fos el cas,  caldria presentar també l'original i fotocòpia del document que acrediti algun tipus d'exempció econòmica (família nombrosa, etc.).

Cost

S'ha d'abonar l'import dels drets de trasllat al centre de procedència.

Observacions

• L'admissió del trasllat d'expedient implica l'adaptació al pla d'estudis vigent.

• Si l'estudiant, en la convocatòria de setembre, supera més assignatures, podrà demanar d'ampliar l'adaptació abans del 30 de setembre.

• Si l'estudiant ha superat assignatures en  estudis previs, pot sol·licitar-ne el reconeixement de crèdits.

• L'estudiant que no sol·liciti el reconeixement de crèdits, podrà demanar la transferència dels crèdits superats a l'ensenyament d'origen i haurà d'abonar la taxa per la transferència dels crèdits. Els crèdits transferits al nou expedient acadèmic tindran únicament efectes informatius i posteriorment es reflectiran en el Suplement Europeu del Títol.
  • En cap cas pot ser objecte de reconeixement l'assignatura de Treball de Fi de Grau.
  • Pels esportistes d'alt nivell i alt rendiment que es vegin obligats a canviar de residència per motius esportius, es prendran les mesures necessàries perquè puguin continuar la seva formació al nou lloc de residència.

Resolució de la sol·licitud

Qui

L'admissió a l'ensenyament a través del procés de preinscripció suposa la concessió automàtica del trasllat d'expedient.

Quan

En el moment que s'hagi formalitzat la matrícula.

Efectes econòmics

S'ha d'abonar l'import de les assignatures  reconegudes, si s'escau, d'acord amb el que estableix el decret de preus públics vigent.

Observacions

• L'estudiant s'ha de matricular de les altres assignatures que hagi de cursar el dia que li correspongui.

• Si l'estudiant acceptat no formalitza la matrícula o l'anul·la posteriorment, s'entendrà que el trasllat no té efecte. D'ofici, la secretaria l'ha de retornar a la universitat d'origen i li ho ha de notificar.

** En cas de discrepància entre les traduccions, preval el redactat de la versió en català.